środa, 26 grudnia 2012

Liebster Award

Wow! Ale mi się trafił prezent na Święta. Świadomość, że komuś podoba się to co piszesz, że to docenia, to największa motywacja do dalszego tworzenia!
  Zostałam nominowana przez: http://przyjaciele-i-muzyka.blogspot.com/
      Bardzo dziękuję, to naprawdę wspaniałe z Twojej strony <3
           Chciałam również podziękować moim wiernym czytelniczkom (jak to cudownie brzmi *.*) za to, że znajdują czas na czytanie bazgrołów, które rodzą się w mojej wyobraźni i oczywiście za wszystkie komentarze. Wszystkie są wspaniałe i zawsze gdy je czytam jest mi cieplutko na tym moim nieśmiałym serduchu!
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi: 
1.Jak masz na imię?
Magdalena, ale wszyscy mówią po prostu Magda ;D
2.Ile masz lat?
12.
3.Jak długo jesteś Directioner?
Tak naprawdę to nie długo. Mniej więcej pół roku.
4.'Ulubieniec' z chłopców?
Kilka razy już mi się zmieniali, ale od dłuższego czasu Harry, przez co to właśnie Jego widzę w większości moich prac jako głównego bohatera XD
5. Lubisz Lanielle?
To Ich sprawa z kim chodzą, ważne, że to Oni są szczęśliwi. Osobiście nic do Niej nie mam ;)
6. Ulubiona piosenka?
Nie mam, kocham wiele piosenek.
7. Co ci się kojarzy z liczbą 69?
Prawie liczba 70? XD
8. Podoba ci się mój blog?
Pomimo tego, że pojawił się jedynie prolog, to bardzo mnie zaintrygował. Nie mogę się doczekać kiedy dodasz pierwszy rozdział!
9. Masz tt?
Nie, ale mam ask'a ;)
10. Ulubiona piosenka 1d?
Jest ich kilka ;D
11. Jakie uczucia wywiera na tb LT?
Ołł.. Ta piosenka jest genialna! Słucham jej rzadko, żeby nie straciła swojej magii. Wiem, mam dziwne rozumowanie, ale uważam, że to, czego nie mamy na codzienność jest dla Nas najcenniejsze. Kocham tą piosenkę, jest jedną z moich ulubionych. Zawsze gdy jej słucham w oku kręci mi się łezka. Jeśli chodzi o teledysk, to uwielbiam patrzeć chłopakom w oczy, w tedy jest jeszcze bardziej emocjonalna.                                               

Blogi, które nominuję:
4.http://ilovecarrotsandboys.blogspot.com/
5.http://fromlovetodeath.blogspot.com/
6.http://fuckingmuscleinmychestdictatemeterms.blogspot.com/
7.http://you-changed-my-life-for-the-better.blogspot.com/
8.http://foreveryoungonedirection-a.blogspot.com/
9.http://ditioreus.blog.onet.pl/
10.dzieje-olimpu.blogspot.com/
11.http://zaginela-gdy-miala-zostac-krolowa.blogspot.com/
    Dziewczyny, piszecie genialnie!


No i jeszcze pytanka:
1.Jaka jest Twoja pasja (pomijając pisanie ;D)?
2.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
3.Jaką książkę byś poleciła?
4.Ulubiony chłopak z One Direction?
5.Ulubiony cytat?
6.Co chciałabyś w sobie zmienić?
7.Ulubiony sport?
8.Masz rodzeństwo?
9.Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
10.Co teraz robisz?
11.Podobają Ci się moje imaginy?
     PS. Jeśli blogi prowadzi więcej niż jedna osoba, mam nadzieję, że każda odpowie na moje pytania ;D
                       Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!

      To do następnego, Misiaki!
                                                                            Lena:D

5 komentarzy:

  1. Skrabie, notkę z odpowiedziami miałam dość dawno temu, więc chyba się nie obrazisz jak opowiem tu, prawda? ;D
    1.Jaka jest Twoja pasja (pomijając pisanie ;D)?
    - Cóż, pisanie stawiam pond wszystko, bo jednak jest dla mnie najważniejsze, mimo że nie wychodzi tak jak powinno. Innej pasji chyba nie mam, bo się do niczego nie nadaję.
    2.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
    - Mam ich mnóstwo, ale takie szczególne ma Ed Sheeran i Bruno Mars oraz One Di, ale tylko niektóre.
    3.Jaką książkę byś poleciła?
    - Ou, trudne pytania. Czytałam ich mnóstwo, więc sama teraz nie pamiętam ani tytułu ani autora, ale najbardziej polecam Ci wszystkie książki NORY ROBERTS I NICHOLASA SPARKSA ;3
    4.Ulubiony chłopak z One Direction?
    - Co rusz się to zmienia, bo każdy z nich jest wyjątkowy, lecz jak na ten moment jest nim Nialluś. ;*
    5.Ulubiony cytat?
    - Uwielbiam złote myśli Malika. Cytatów mam sporo, lecz teraz żaden nie przychodzi mi do głowy, wybacz. ;D
    6.Co chciałabyś w sobie zmienić?
    - Tę cholerną nieśmiałość. I zdecydowanie wolałabym być ładniejsza. Ładne dziewczyny mają łatwiej. ;)
    7.Ulubiony sport?
    - Stronie od sportów, w szczególności na wychowaniu fizycznym, ale jak przyjedzie starsze kuzynostwo, gdzie to sami chłopcy, to zdarza mi się popykać w nogę lub wygrać kilka setów w siatę. ;d
    8.Masz rodzeństwo?
    - Ogh, tak. Młodsze niestety, a tak bardzo chcę mieć starszego brata. Niestety męczę się z o sześć lat młodszą siostrą.
    9.Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    - Hahah, to było z cztery lub pięć lat temu jak jeszcze byłam w gimnazjum. Byłam zafascynowana wówczas historią Belli i Edwarda ze Zmierzchu i po przeczytaniu wszystkich części książki postanowiłam napisać dalszą część z ich córeczkę i Jacobem. Nawet pokazałam to mojej polonistce, które chyba, żeby zrobić mi przyjemność pochwaliła mnie. ;D
    10.Co teraz robisz?
    - Że w tym momencie czy ogólnie? Więc w tym momencie staram się wypić do końca tą kawę, która stoi obok. A w ogóle to uczę się i piszę, próbując znaleźć znaczenie słowa 'miłość' . ;*
    11.Podobają Ci się moje imaginy?
    - Słoneczko moje! Oczywiście, że tak. Masz lekką rękę do pisania i wcale się nie dziwię, że przypadły mi do gustu. Uwielbiam je jeszcze bardziej z każdym kolejnym. ( I czekam teraz na jakiś z Malikiem ; * ) Mimo, że nie zawsze je komentuję, bo po prostu zapominam jak czytam je na telefonie to każdy mam już za sobą. Serio. ; *

    Dziękuję Maleńka za nominację, choć sama nie wiem za co i ściskam mocno. Much love. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewam się ;D
      Czytając Twoje odpowiedzi zdałam sobie sprawę, jak dużo nas łączy, pomimo tych kilku lat różnicy! Przynajmniej połowa Twoich odpowiedzi jest bardzo podobna do tych, które ja bym udzieliła na te pytania ;D
      Choć czytając to miałam wyszczerz, przy punkcie 11 miałam ogromnego banana. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają, a jeśli chodzi o następny, to z racji tego, że Malik był niedawno, jestem w trakcie wymyślania jakiegoś sylwestrowego o innym chłopaku, choć jeszcze nie wiem o którym XD
      I uwierz, że jest za co! Piszesz świetnie *.*
      Lena/Twój Anonimek:D

      Usuń
  2. Hey! co sądzisz o moim 1rozdziale ? http://writing-gives-happiness.blogspot.com miło by było gdybyś zostawiła komentarz =* a tak po za tym to masz suuper bloga =*

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog cudny <3
    I dziękujemy za nominację ale jej nie wykorzystamy a na pytania odpowiemy tu: [K-Kamz S-Łukasz P-Kieł]
    1.K: Jazda na rolkach S: Tworzę muzykę P:Deska
    2. Wspólnie mówimy: Wiele ich.
    3.K: Diabeł ubiera sie u Prady S&P: Wrzawa śmiertelnych
    4. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
    5. K,S,P: Wiele ich.
    6. Nic nie chcielibyśmy bo w tedy już nie bylibyśmy sobą.
    7. K.S.P: Wszelkiego rodzaju biegi.
    8. K:Siostra S:Brat P:Brak
    9. K,S,P: Całkowity przypadek
    10. Siedzimy i śmiejemy się jak nienormalni.
    11. K: bardzo mi się podobają ;3

    OdpowiedzUsuń