wtorek, 20 listopada 2012

Cześć :D


                                                                       Witam !
         Zacznę od tego, że się przedstawię. W świecie blogów jestem Lena :). I dopiero zaczynam swoją pierwszą przygodę blogerki.
Jak się zaczęła moja przygoda z pisaniem? Nudziło mi się, najzwyczajniej w świecie i zaczęłam pisać wiersze. Pisało mi się lekko i szybko, to samo z wypracowaniami. Gdy tylko muszę je pisać sprawia mi to radochę. Długo zastanawiałam się nad blogiem, aż w końcu postanowiłam zaryzykować, mam nadzieję, że podołam zadaniu .
        Na tym blogu będą głównie imaginy, jednoparty i krótkie opowiadania. Zastanawiałam się nad takim porządnym, długim opowiadaniem, ale .... Może kiedyś, w przyszłości?
  Myślę, że głównie bohaterami moich opowiadań będą chłopaki z One Direction, ale okaże się w praniu, czy tylko oni będą gościć na stronicach mojego zacisza.
  Mam nadzieję, że lubicie romantyczne obrazki? Bo jak znam życie to trochę ich przy okazji dodam. Więc mam nadzieję, że nie będziecie rzygać tęczą, bo z natury jestem marzycielką i romantyczką.
     Jak na razie oprócz Niebieskookiej i Pani z polskiego nikt nie widział moich wypocin.
Pierwszy wpis powinien pojawić się jeszcze dziś.

    Chciałabym jeszcze serdecznie podziękować Niebieskookiej  Jesteś świetna! Dziękuje ;*

"Imaginy maja to do siebie, że nie zawierają określonych bohaterów. Ty jesteś częścią tej króciutkiej historii, Ty jesteś jej bohaterem, wczuwasz się w to, przeżywasz!" - Taka moja mała myśl, na dobry początek.

        Zamierzam dodawać wpisy przynajmniej raz w tygodniu i liczę na szczere komentarze ;)
Mam nadzieję, że Was nie zawiodę, i że komuś spodobają się moje wymysły.
                                                                                                                                   Zapraszam!
                                                                                                                                                            Lena :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz