niedziela, 3 lutego 2013

Rysunek ;)

Hej! ;*
Chciałam się pochwalić swoją utalentowaną przyjaciółką ;D
Pomimo tego, że nie jest Directioner słucha mojej paplaniny, ogląda ze mną filmiki i zdjęcia ;)
Zawsze, jak o Nich rozmawiam słucha uważnie, akceptuje wszystkie moje wady i zalety, jest zawsze, gdy Jej potrzebuję. Wspiera mnie i potrafi mnie walnąć jak zaczynam robić coś głupiego xD
Po długich negocjacjach doszła do wniosku, że najbardziej lubi Nialla i postanowiła Go narysować ;D
Choć nienawidzi czytać, przeczytała to co naskrobałam i mówi, że jestem dobra. Kochana Ola <3
Alexa, dziękuję Ci, że po prostu jesteś ;*

Moim zdaniem ma talent, choć sama w to nie wierzy.
      Co sądzicie o tym rysunku? ;D

Następny imagin postaram się dodać jutro ;D
                               Lena:D

2 komentarze:

  1. Aaaaaaaaa Nialler *____*
    powiedz przyjaciółce że ma talent i chcemy więcej:)

    OdpowiedzUsuń