poniedziałek, 29 lipca 2013

Nominacje xx

Sama nie wiem, dlaczego tyle zwlekałam z dodaniem tego postu... Przepraszam bardzo.


The Versatile blogger

Zasady konkursu:
1.Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2.Ujawnić 7 faktów o sobie
3.Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
4.Nominować 7 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym autorów nominowanych blogów.

Na początku chciałabym bardzo serdecznie podziękować  za nominację. Dostałam ją już dawno, przepraszam raz jeszcze za zwlekanie!

1. Kocham niebo, nieważne, czy pada, czy słońce świeci w całej swojej okazałości.
2. Jestem uzależniona od czytania.
3. Lubię mieć wszystko poukładane i na miejscu, gdy wszystko ze sobą współgra, choć mój pokój jest wyjątkiem od tego wyjątkiem. Muszę zabrać się za sprzątanie...
4. To, iż jakiś słodycz mi nie smakuje, nie jest wystarczającym powodem, abym go nie jadła ;)
5. Moimi ulubionymi kolorami są: niebieski - jak niebo; zielony - jak trawa; oraz biały - jak chmury.
6. Zawsze zwracam uwagę na drobiazgi, np. kolor oczu czy to, którą ręką piszesz.
7. Nie rozumiem nietolerancji. Toleruję ją, ale nie rozumiem...

Kolejne podziękowanie wysyłam z całego serduszka ku  . Kocham Cię Klonie! ♥

8. Jestem Directioner, co nie trudno zauważyć haha  W każdym bądź razie kocham tę piątkę wariatów :)
9. Przejmuję się wszystkim zbyt bardzo, jak to mówi moja mama.
10. Podobno mam zadatki na psychologa.
11. W przyszłości chcę robić coś związanego z medycyną.
12. Chciałabym kiedyś wydać książkę, choćby miał to być jeden jedyny egzemplarz.
13. Jestem strasznie niesystematycznym leniem, wybaczcie.
14. Przyjaciele czasami wołają na mnie "Remondis", ponieważ nie pozwalam rzucać papierków na ziemię haha


Libster Award

Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie 

Dziękuję , to dla mnie wielkie wyróżnienie ♥

1. Jak zostałaś Directionerką?
Jakiś rok temu przez przypadek znalazłam WMYB, potem Video Diary. Poczytałam kilka opowiadań, które pamiętam do dziś i jakoś po czasie zakochałam się. Trwam w tym do dziś, choć żałuję, że nie poznałam ich wcześniej...
2. Jesteś Larry Shipper?
Nie, nie jestem :)
3. Ile masz lat?
Od kilkunastu dni 13.
4. Twój ulubiony film?
Głupio przyznać, ale seria Opowieści z Narni haha
5. Czy lubisz jeszcze jakiś inny boysband oprócz 1D?
Hm... nie, raczej nie.
6. Płyta TMH czy UAN?
Nie potrafię zdecydować, przepraszam.
7. Ulubiona piosenka.
Tu również nie popiszę się stanowczością. Nie potrafię się zdecydować.
8.Według Ciebie z kim 1D powinni nagrać piosenkę?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... 
9.Czy masz jakichś przyjaciół Directioners?
Niestety nie w świecie realnym :)
10. Ulubiona potrawa.
Placki ziemniaczane haha
11. Lubisz dziewczyną Liama, Louisa i Zayna?
O ile mi wiadomo, Liam nie jest już w związku z Danielle. Zawsze uważałam ich jako taki symbol prawdziwej miłości... Nie mam zdania o Eleanor, bo po prostu jej nie znam. Przykro mi z powodu tego, jak niektóre Directioners ją traktują, mimo wszystko nie zasłużyła sobie na takie słowa, jakimi ją obdarzają. Lubię zespół Perrie, uważam, że stanowi słodką parkę z Zaynem :) 

Jeśli chodzi o wyróżnienia, to LA już kiedyś podawałam.
Ostatnio rzadko czytam opowiadania na bloggerze, więc nie mam żadnych do nominowania, przepraszam bardzo!
Jeszcze raz dziękuję za nominacje ♥
Lena x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz